Saturday, May 12, 2012

tak sangka aku dah mahir :)

assalamualaikum :)
hai guys ! just nak kongsi satu kemahiran baharu untuk post kali ni.

pada mulenye dahulu aku sangat menyampah lah usik bende ni bila usik je otak terus tak berfungsi so rase macam woi bende ni bahaya lah . haha . LOL.

jadi mase terluang sekarang ni aku usehekan diri untuk mempelajari kemahiran baru dari abang pizi.rigikan tak belajar sedangkan orang yang pro ade depan mate.so dielah yang mengajar aku yang pagi petang siang malam bile aku ni mengade ngade tak nak pikir langsung asik nak bertunjuk je bile tak dapat buat.

serious sangat dulu aku cukup benci kat binatang ni !

tengok je dah cukup menyampah kat bende ni dulu :P            

tapi sekarang ni aku dah mahir lah kalau setakat rubic biase ni.dah same macam justin bieber kan kemahiran aku.haha tibe tibe justin bieber pulak.tapi siyes, 'JUSTIN SAYANG!kite same! :* ' hahah. k diam kau. bye :P

sekarang aku tengah power main ni pulak.lihatlah gambar turutan di bawah.


 hah kau tengok ni! aku dah scramble baik punye !

khusyuklah kan bile nak di snap :p tak boleh percaye !
siap! i made it ! good job aifaa !


so thats all.tahniah aifaa.wakakakakaka.

pose terakhir yang tudung senget ! purrrr ! adios ! :)

2 comments: